søndag 24. februar 2008

Jente-bursdagskort

No har jeg fått ferdig et nytt kort. Har "jobba" med det over noen dager - gjort litt nå og litt da. Motivene er malt med distress. Jenta er Magnolia-stempel. Katten i pakken tror jeg kanskje kan være Penny Black (det er en venninnes stempel). Mønsterpapiret er Panduro (tror jeg) Jeg har pusset kantene av det med sandpapir. Bokstavene er fra Nille. Bindersen (hjertet) er fra Panduro. Bling, blingen på beltet er fra usa.... Kortet er laget av Bazzill. A new card, for a litle girl who will turn 5 soon.

3 kommentarer:

eie sa...

Hei igjen:)Jeg må kommentere her også..Du lager så fine kort så jeg blir nesten stom...
Selger du kort også?
Det kunne man gi bort når det er runde dager.For vanlige dager blir de sikkert for dyre skulle jeg tro!!!Sov godt..

eba sa...

Nydelig kort!!!!! Det passet så godt med den brad'n i beltet!!!

eie sa...

Kjempe fint at jeg får bestille kort til deg!Et til en jente som blir 18år.Og et til en jente som blir 1år..Haster ikke med disse før til SEptember.En jente på 10år,så snart som mulig om det lar seg gjøre!!!Kjempe snilt av deg.