lørdag 2. februar 2008

7 ting om meg

Jeg har blitt utfordret av Eba om å skrive 7 ting om meg...
  1. Elsker sjokolade...
  2. Har jobbet på kjøkkenet på en Bibelskole i England.
  3. Elsker hobbyaktiviteter - kortlaging er favoritten.
  4. Hadde en drøm om å bli flyger i tenårene.
  5. Tok en gang skitrekket til topps for å lære Telemark, og kom meg så vidt ned...
  6. Elsker å kjøre slalom - det er alt for lenge siden sist...
  7. Er søndagsskolelærer

Skal egentlig utfordre 7 nye...., men jeg ser at svært mange av de jeg bruker å kikke innom har fått denne utfordringen tidligere... Så om noen som leser dette ønsker å ta utfordringen så er du utfordret!

7 things about me:

  1. love chocolate
  2. I have worked in the kitchen at a Bibleschool in England
  3. Love stamping and making cards
  4. Had a dream to be a pilot in my teens
  5. Once went to the topp of a mountain with a skilift, to learn to ski "Telemark", and had a hard time getting back down...
  6. love to ski downhill - with "slalom-skis"
  7. I'm a sundayschool teacher

3 kommentarer:

eba sa...

Takk for at du tok utfordringen. Tror faktisk at jeg visste alt dette om deg fra før! :D Kos deg med guttene i dag, da! Vi skal være hjemme hele dagen og vente på en som skal hente et brev!?! Jaja, får vel pusle litt puslespill eller noe...

Marie sa...

Så koseleg å lese. Ser du er søndagskulelærar. Eg har vore med både med søndagskule og anna barne og -ungdomsarbeid i mange år. Nå er eg berre med på dåpsskule. Me samlar dei i første klasse som har lyst å vere med seks gonger, i tillegg deltar dei på ei gudsteneste.

Ha ein finfin dag :)

Elisabeth Nixon Photography sa...

Thanks for the comments! :) Nice to "know" a little bit about you too!! :) Like I told Eba, we hope to be in Norway when Markus and Sarah move back SO . . . we'll have to plan pictures for everyone. It'd be fun to do that for you guys :)