tirsdag 10. november 2009

Vinneren er...

.......
Eg har hatt ei utfordring med premie på bloggen min. Responsen vart ikkje så bra, men takk til dei to som var med ;-)
Hadde ei trekninig mellom dei 4 lodda i kveld, og den heldige vart.... ........Fjordheim!
GRATULERER! Om du sender meg adressa di, så vil det etterkvart dukke opp ein liten overraskelse i posten.
Bilda er av lillebror som no er 5 år. Han fekk seg cowboy hatt og vest frå oss i bursdagsgave. Han var ikkje akkurat overlykkeleg da han åpna pakken. Han ønska seg lasso... men etterkvart vart han glad, og har vore cowboy kvar dag :-)

4 kommentarer:

Malys krok sa...

Så flott en cowboy dere har! Gratulerer med dagen hans!
Og gratulerer til den heldige som vant hos deg. Vennlig hilsen Margit.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Tøff 5-åring!! Tøff cowboy!!

eba sa...

Tøff cowboy!! Gratulerer med overstått dag! Her ligg det ein del kort og venter på å bli sendt til han, laga av søskenbarna ;)
Eg fekk visst ikkje tid til å bli med på trekninga di... men nå blir det litt roligere her framover sidan kjøkkenet er ferdig nå! Bare innflytting som gjenstår hehe...

Klem

Fjordheim sa...

Så koselig da. Tusen takk. Epost adr min er: astomanders_55@hotmail.com
Håper det er ei oppskrift det går ann å bruke. Vi liker det veldig godt.
En flott cowboy. Det blir vel lasso etterhert også, kanskje.
Ha en god dag :)