lørdag 28. november 2009

adventslys og juledekorasjon

Koselig å lage til adventsstaken i dag! Tok eit avlangt glassfat, pakka det inn i aluminiumsfolie, danderte mose på det, satte på plass 4 kvite lys med fine tall på (takk mamma!), til slutt kom nokre lerke-kongler og raude perler på.... (På første bildet hadde ikkje dei raude perlene komt på plass...)I morga skal vi tenne 1. lys!

No tenner vi det først lys
Åleine må det stå
Vi venter på det vesle barn
I krybba, lagt på strå. I går var det nest sist samling på Yngstes. (Siste samling er ei stor felles samling for alle tre gruppene, med foreldre, besteforeldre....). Barna fekk lage kvar sin juledekorasjon - i ein maisboks. Dei var så flinke! Dei fekk utdelt grønt, greiner, kongler, sopp, bær, sløyfe, og så laga dei til "skilt" med teksten; OSS ER EIN EVIG FRELSER FØDT.
Denne dekorasjonen laga 6 1/2 åringen min!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig adventsstake og dekorasjon!!
Har tenkt å plukke litt mose og greiner sjølv, men veit ikkje heilt kor eg skal byrja. Aner ikkje kva regler som finst mot dette i ein by. Om eg lurer meg inn på ein annens eiendom, vil eg nok mest sannsynli bli anmeldt;) hehe.. :p
God adventssøndag! Høyrer det er snø heime, so stemninga er vel på plass tenkjer eg!

h.espe sa...

Hei på deg!!
Tusen takk for koselig kommentar!

Ja, da er den 1. adventssøndagen her! Du har laget en kjempefin adventsstake - og sinktallene du har hengt på, var jo bare helt nyydelige! I dag har jeg kosa meg med adventspussel, og selvsagt tent det første lyset. Åh, førjulstiden er en herlig tid!

Ønsker deg en fin adventssøndag videre!

Klem fra Hildegunn

Fjordheim sa...

Så fin den advenstsdekorasjonen er. Nydelig med mose, kongler og perler. Mangler litt farge i min så kanskje jeg skal se om jeg finner et eller annet.
Koselig når ungene lager slike ting. Flott dekorasjon.
Håper dere har hatt en flott 1. søndag i advent.
God uke til deg :)