fredag 13. november 2009

pussa opp ei lampe...

Vi var så heldige å få denne lampa frå svigermor da vi flytta inn i huset her. Den var messingfarga, og med små blomstra lampeskjermer. No har den fått en liten "make-over".Vi kjøpte inn matt, svart lakk på sprayboks. Og mannen i huset spraya i vei. Eg var på naboøya og kjøpte nye lyspærer i går.
Min kjære hang opp lampa, og ordna med strøm...
Vart veldig fornøgd med den. Flott lampe for ca 200,- (lakk og lyspærer).
We have given a lamp a total makeover. Spraying it black and buing new lightbulbs. I like the way it turned out ;-)

4 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Lampa vart kjempefin!! Gler meg til å se den live!!

Malys krok sa...

Du verden! Er du tryllekunstner? Skulle nesten tro det, så fin som lampa ble. Jeg er imponert over hvor flinke dere er. Så heldig dere var som fikk den lampa, ble SÅ stilig!
Vennlig hilsen Margit.

Fjordheim sa...

Den lampem ble flott.
Har en gammel lampe liggende jeg også. Kanskje jeg skal spraye den.
Ha en flott søndag :)

eba sa...

Den ble bærre lekker! <3