lørdag 21. november 2009

Prosjekt og små glimt frå heimen

Årets heimelaga-julegåver er strikka i år. Små og snertne prosjekt ;-)
Eit anna prosjekt: Vi kjøpte desse to lampene på ein bruktbutikk, og skal lage ei lampe av dei. Den messingfarga lampa har blitt spraya svart, det vart vakkert. Skal legge ut bilder når prosjektet er heilt ferdig - følg med, følg med...
Eit glimt av eine veggen i hallen i kjelleren. Den er flott. No står det eit gammalt, kvitt (og falskt) piano ved veggen og pynter opp. Bildet av det kjem etterkvart....
På allroom'et har vi eit lite vindu oppe på eine veggen. Vi hadde ikkje bodd her mange dager før 5åringen satt i vinduskarmen. Tanta, som bodde her som lita, sa at ho hadde aldri sett ein unge i det vinduet før.... Eg sa at om eg hadde vokse opp her, så hadde eg også heilt sikkert klatra opp der (Pappa trudde det han også).
Det var nokre mini-små glimt frå huset vi bor i no....

6 kommentarer:

eba sa...

Så koselige glimt frå huset. Og, ja, eg trur også at du hadde klatra opp i det vindauget. Du hang jo stort sett opp-ned frå ei grein heile barndommen hehe. Skikkelig klatremus ;)

Fjordheim sa...

Koselig å få sjå litt fra huset dere bor i. Ja det er noen unger som alltid klatrer. Har en slik jeg også. Men nå er han voksen å klatrer ikke så mye lenger.
Flotte kort han har laget.
Så koselig da å få slike kort.
Ønsker deg en god søndag :)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Gøy å se!!!

Bibbi sa...

Koselig å se at dere er i nytt hus. Gratulerer!!

Blir det noe hobby rom på deg kansje også da...?

h.espe sa...

Jeg er også en "klatrer", og ville nok helt sikkert ha funnet veien opp i vinduskarmen jeg også... :o)

Ønsker deg en herlig kommende uke!!!

Klem fra Hildegunn

hjemme bra sa...

Bibbi: ja, eg skal lage hobbyrom av eine rommet i kjelleren. Foreløbig står hobbysakene mine på soverommet vårt, og på stua....
Gleder meg til å få pakka ut alt, og satt det i system!