fredag 19. juni 2009

Tiiiiillll ANGREP!!!

Denne haugen med klede har fått ro og fred i lengre tid. Den har vokse litt og litt, jamnt og trutt... I går måtte eg rett og slett gå til angrep på den!Væpna med dampstrykejern og arbeidslyst!
No er her berre ein liten, uskyldig haug igjen... som eg er redd vil begynne å vekse den òg - om den får fred og ro for lenge.....Min kjære (som er glad i kjeks...), kom heim med denne tomme kjeksposen ein dag. Den gav han til meg... Kvifor? Jau, fordi den har oppskrifta på kjeksa på seg...
I dag prøvde eg den ut, med litt hjelp av Mr.6år. Og dei var - nam, nam - gode! Til slutt - med ønske om ei god helg til dykk alle - eit bilde av forfatteren ;-)

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Godt å få unna litt stryking. Jammen haar du vært flink.
Ja de kjeksene er gode. Ikke dumt å lage de selv for de er ganske så dyre.
Ei flott helg til deg også :)

Brit. (lille meg) sa...

Vi er visst veldig like, vi to.
Jeg bruker å utsette stryking av klær, det er det verste husarbeidet jeg skal gjøre. Jeg har også begynt å angripe min haug, men det er mer igjen......
De kjeksene ser gode ut.
God helg til deg!:-)

eba sa...

Du, vakre fotograf, jeg vedder på at min haug med strykeklær er større enn din!!! Jeg lukker øynene hver gange jeg går forbi der, men av og til må et dyp-dykk til for å finne et passende plagg... huffameg :( Sender du over litt arbeidslyst til meg også? (Det kan kanskje hjelpe at det er ferie nå, og jeg har mulighet til husabeid om formiddagene også... :P
Mmmmmm, de kjekesene så gode ut. Vi hadde bolle-bake-dag fredag! :)

Hugs4kisses

eie sa...

Jeg synes det er best å stryke ettervert,jeg liker å stryke,bare at man får så ont i ryggen nå og mann står for lenge.Ellers mange fine bilder.Håper dere har det fint alle sammen.Fortsatt fin sommer.Klem fra meg!!!