mandag 30. juni 2008

Den spesielle dagen i året...

Jeg har hatt bursdag! Dagen begynte med at "Gratulerer med dagen" ble hvisket til meg av min mann før han stod opp og dro på jobb...
Etterhvert stod guttene opp, og til slutt jeg. De hadde det travelt på kjøkkenet mens jeg var på badet. Da jeg kom inn på stua, hadde de satt til bord og stoler, klart for selskap, og sat og spiste på hvert sitt eple.Storebror hadde tegnet små bilder av kaker med lys, og helgt dem opp på kjøkkenskapdørene.Her er et litt dårlig nærbilde av den ene kaka:Og her er en til:Koselig at guttene fann på dette. Det ble ikke selskap hjemme hos oss - for jeg har vært (og er) kraftig forkjølet, og må nok vente med selskap til energien kommer tilbake...
Men vi reiste til mine foreldre. Og der ble det både kake og kyllingmiddag. Takk mamma og storesøster!

Se så fint kort jeg fikk!!!! Laget av EbA.
Og pakken full av stempeltrykk!!!!
Se så mye jeg har å kose meg med! Blir nok litt maling med distress, og kortlaging i tiden som kommer! Jeg gleder meg!Og dette fikk jeg fra en venninne! Hun har også blitt hektet av kort-hobbyen.
Gleder meg til å prøve ut disse stemplene! Takk til deg også!

A great birthday!

5 kommentarer:

eba sa...

Gratulerer med dagen! Så fin dag du har hatt, da! :D Utrolig koselig med guttene som laget selskap og tegnet kaker til deg! Den storebroren er litt av en kunstner, det vet jeg jo. Du må ta vare på tegningene og scrappe dem sammen med bildene! Det hadde blitt utrolig stilig!
Ja, du får kose deg med trykkene, det er alltid gøy å få ;) Stilige stempler du fikk!
Gøy med hagevandring... Jeg for min del oppdaget hva vi hadde i hagen da jeg tok en lignende "hagesafari" hjemme ;) Ha en flott uke, og stilig skyggebilde hehehe

h.espe sa...

Gratulerer så mye med overstått bursdag!! Høres ut som du hadde en fin dag, selv om formen ikke var på topp...

Hi, hi - på torsdag er det min tur! Skal feire dagen ombord på Color Magic :o) Vel hjemme i Oslo er det rake veien hjem til Hornindal for to uker rekreasjon i herlig vestlandsnatur... Gleder meg masssse!!!

Ønsker deg en strålende sommer videre - koooos deg masse!!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Kirsten Aune sa...

Gratulerer så mye med dagen som har vært! Så koselig dagen din var!

Så herlige bilder du har tatt også! Skikkelig herlige sommerbilder! Og bursdagskortene var kjempeflotte!

Ønsker deg en riktig god sommer!

Klem fra Kirsten

Anonym sa...

Gratulere så mykje med dagen!! Ej trur at Tørneset e et juni-byggefelt! hehe..
Og så mykje fint du har fått, fine stempelmotiv og kortutstyr! Blir nok en kreativ sommer på deg! Kanskje eg skal finne fram litt hobbystæsj eg også, mens eg ventar på sola!!

Ha ein fin dag!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Gratulerer med overstått!! Så herlig familie du har!!! ;)