tirsdag 10. juni 2008

Barna her vært kreative

På ferien i England kjøpte vi et par hobbybøker. Den ene var klipp og lim, og fargelegg. Det er den storebror koser seg med på disse første bildene.Han har blitt skikkelig flink til å fargelegge, og til å holde seg innenfor streken.Det er ikke lenge siden han ikke holdt blyanten riktig... Men så, plutselig, begynte både han og lillebror å holde den riktig!
(I bakgrunnen skimter dere et av mine prosjekt... Skal vise den frem når den er ferdig... Det kan ta litt tid, for jeg har en del kort jeg MÅ lage nå... Skal vise frem de også, når de har komt til mottakerene).Lillebror fikk male på et lerret med akrylmaling.Her er resultatet. Storebror malte også noen penselstrøk...Etter hobbyaktivitetene kjørte Lillebror Thomastogbanen vi hadde bygd på stuegolvet.Storebror fikk se "DRAUP" spille på glass på Norske Talenter. Vi måtte prøve for å se om vi fikk det til. OG - han må være et naturtalent ;-) - han fikk flott, klar lyd med en gang! Hver gang!
Takk til alle som skriver hyggelige kommentarer til meg! Det er kjempe hyggelig å høre fra dere! Jeg setter stor pris på respons! :-)

3 kommentarer:

Inger Marie sa...

Tusen tusen takk for awarden :)
Ser ut som ungene dine koser seg med fargelegging og maling.

Ha en fin dag

GOd klem

Unni sa...

Sååå koselig... Så flinke ungene din er... både me det ene og det andre. Male innfor strekene er ikke like lett, flink han er. Og male på lerret, det fiksa "lillebror" godt :D

Må være kjekt å få litt draup musikk inn i stua :) :)

Klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Dere der inne er sååå oppfinnsomme altså!! Flinke barn!! Flink mamma, flink pappa!!!