mandag 22. september 2008

Toffifee esker

Vår nabo var så snill å la oss plukke plommer i hagen sin, for noen uker siden.
For å si "TAKK", laget jeg denne Toffifee esken til henne.
Bokstavene printet jeg ut, og klippet og tegnet rundt, og klippet ut. Hjertet er også klippet ut med saks... Stempelet er et av mine første - fra Stampin' Up fra Usa. Kjøpt i 1999.
En bie fra Panduro.
Jeg laget også en toffifee til sjefen til mannen min, som takk for den fantastiske turen til Besseggen! Stempelet er fra Papirgleder.


4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det er jo kjempekoselig å få slike esker som en liten takk. De er jo nydelige.
Liker så godt alt du lager. Liker at ting får en litt personlig vri. Det er en liten ting som minner om hvorfor de fikk den. Sko på den til sjefen og bie til naboen.Det er ikke noen tilfeldigheter.
Ha en riktig god dag :)

Posidriv sa...

Så smart - og så koseleg det må vere å få ei slik forseggjort øskje! Den ideen trur eg at eg må ta med meg vidare! :)

h.espe sa...

Så flink du er - de eskene var jo bare så flotte, og så gøy å få en slik da....

Ha en super dag videre!

Klem fra Hildegunn :o)

eba sa...

Skikkelig flotte esker du hadde laget! Tenker nok de falt i smak *fnis* ;)