fredag 9. november 2012

Guttebursdag med tema; Minions

Minste guten vår fylte 8 år no i november.
For ei god stund sidan fann han ut at tema for bursdagskaka og selskapet skulle vere Minions.
Disse søte skapningene er frå filmen "Grusomme meg",
som ikkje er ein grusom film :-)
 Eg laga 8 Minions av marsipan.
 Ein heilt vanleg marsipanrull frå Rema 1000.
Brukte vanlig matfarge, vel, den kom faktisk frå Florida...
Gave frå mor til svigerinna mi ;-)
 Augene laga eg ikkje.
Dei er av plastikk, og kjøpt i Danmark i sommer.
Minion'ane fekk litt meir "liv" av desse auga.
 Det var gøy å gi dei litt personlighet
med ansiktsuttrykk og hårsveis og korleis dei held hendene.
 Laga også ei lita marsipankake til minion'ene.
Og så var det den store kaka da.
Sidan eg brukte så mykje tid på pynten,
brukte eg ein kakemix til kaka.
Laga ei stor skuffekake, og skar ut siluetten til Gru.
Han er hovedpersonen i filmen, Grusomme meg.
 Fekk snudd kaka, og plassert den på ei plate dekt med aluminiums folie.
 Bursdagsguten ønskte seg vanlig melisglasur.
Ikkje den enkleste å få fin, for man kan ikkje jobbe for lenge med den...
men resultatet vart ok -
 Hadde ikkje før fått ferdig kaka, så vart den invadert av små gule skapninger...
Når vi serverte, hadde vi på ei isfontene.
Kaka falt i smak.
Fleire av gutane ville ete ein minion.
Eg rakk ikkje å advare dei om auga i tide,
så ein av gutane, og lillejenta vår, åt ei eller to plastikkauge....
....men det går vel bra.
 Andre minionseffekter i selskaper var:
*Kor som sang bursdagssang først i selskapet: http://www.youtube.com/watch?v=wCkerYMffMo
*Minions jakt i hagen (eg hadde printa ut små minionsbilder og teipa dei fast ute. Gutane hadde med seg lommelykter, og vart delt inn i tre lag. Så var det om å gjere å finne flest.)
*Til slutt såg dei kortfilmane om minion'ane, medan dei åt snop.
Ein kjekk og vellykka bursdag :-)

9 kommentarer:

en familie - en inntekt sa...

Wow! Skikkelig imponerande! Du er dyktig. Eg er sikkert på at alle storkoste seg i selskapet :)

eba sa...

Fantastisk stilig!! LIkte kakefasongen, det var skikkelig kreativt! Fant du inspo, eller er du the mastermind??

Erlend and Anne Røsvik sa...

Fantastisk Marte!

Malys krok sa...

Du verden! Så flott! Må bekjenne at jeg ikke kjenner disse figurene, kommer nok av at det ikke er barn i min nærhet.
Måtte søke på det og der fikk jeg se at du er en mester i å etterligne! Du er jo rene kunstneren!
Gratulerer til han som ble 8 år!
Fine kort og kjempesøt lillesøster her under! Håper hun er frisk iglen!
Ønsker dere alle en vakker helg!
-Margit-

Fjordheim sa...

Blir helt imponert over de flotte figurene. Godt jeg har voksne gutter nå, kunne ikke klart å etterligne dette nei.
Du er flink.
Ha en herlig søndag :)

Mitt hverdagsliv sa...

Oppdaget den hyggelige bloggen din hos "Fjordheim". Minion'ene var kjempekoselige! Og så fine kort du lager. Her kan jeg få inspirasjon...
God søndag

h.espe sa...

Jeg er imponert - for en flott kake, og de herlige figurene, såååå stilig!!!

Ha en finfin onsdag videre!

Klem fra Hildegunn

Åse Marit sa...

Kjempetøff kake!! Imponerande med alle dei figurane. Tok sikkert si tid..

Sikker på at 8-åringane også synest kaka var kul!

Ha ein fin kveld!

Unknown sa...

Nydelig inspirasjon! vi skal også ferie 8 åring med minion bursdag.

Vicky