tirsdag 31. mai 2011

gutte kort og jente kort

(the card for the "Stamavie and more" challenge is futher down...)

Enda eit kort med desse stilige motiva - ridder og borg.
Har farga med ProMarkers.
Eit enkelt bursdagskort - lager ofte litt enkle kort, som ikkje er fulle i dill-dall.
Sjølv om eg liker kort med masse dill-dall, ...men eg er ikkje så god på å lage slike sjølv...
Med dette kortet blir eg med på Sukkersött si utfordring :
# 126 - vis oss din stilEi enkel innside:Kort og pakke klar.Så jente kortet, som var til ei nydelig niese.
Vil vere med i Stampavie and more si utfordring med dette kortet:
#143 - Pink

5 kommentarer:

eba sa...

to herlige kort! Eg elsker jo dei ridder og borg - stempela, og dette vart skikkelig flott! Jentekortet også!

Klem.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Koselige kort! Det nederste har jeg sett i virkeligheten og det var sååå søtt!

Fjordheim sa...

Kortene er ikke fulle av masse dill dall, men de er kjempefine. Ser så forseggjorte ut. Noe dei selvsagt også er.
Ønsker deg en god kveld :)

Nancy sa...

Herlige kort, Marte:O) Stilige motiv, nydelig fargelegging! Enkelt, tøft design.
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Meretekj sa...

Kjempeflotte kort med stilige motiv.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Klem, Merete