tirsdag 16. mars 2010

Medan vi venter på våren....

Ute snør det. Det er igrunn den flottaste vinteren vi har hatt på lenge! Vakkert er det også. Men likevel lengtar vi etter vår og varme, blomar, og blad på trea... Får prøve å lage til litt vår inne da... Eg har shoppa på nett. Grei måte å haldle på når bilen er nedsnøa, og vegane er glatte... Fann to nye nettbutikker. Kuttut.com, som sel billige charms. Og Joanna Sheen, ein hobbybutikk i England, som sender portofritt i heile verda! Og med priser langt under norske hobbybutikker...Dårleg bilde, men du ser kanskje at dette er verktøy-splittbinderser! Stilig til guttekort.Charms frå Kutt ut.
Eg fekk to 5-pakningar med promarkers i julegåve, og har kjøpt ein til frå Joanna Sheen butikken. (to pakkar + to til er på veg frå England i disse dager). No har eg komt i gang å farge med dei. Det er kjempe kjekt!
Dei er flotte å jobbe med. Du kan legge lag på lag. Og til og med legge lys farge oppå mørk farge. Her er eit motiv eg farga i går. Eg er nybegynner enda.... I går kveld fekk gutane prøve også. Begge likte det godt.
Denne har 7åringen farga.Her er den 5 1/2 åringen farga. Den skal monterast på eit kort i dag.

5 kommentarer:

eba sa...

wow! Eg er imponert over handel og farging. Ja, er det ikkje kjekt, vel? Joh har så lyst på sånne tusjer også, så nå trur eg at vi bestiller rå samme nettbutikk vi også. Flinke gutar, forresten!! :)

h.espe sa...

Hei på deg!
Håper alt står bra til, og at dere ikke snør ned..

Takk for tips om nettbutikken!!! Der skal jeg inn og titte :o) Supert å slippe porto, og overgår man tollgrensen er det jo bare å dele opp ordren...

Ønsker deg en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Fjordheim sa...

så flotte ting du har kjøpt. Spennende med noe nytt til kortlagingen. Ja dei guttene dine er flink til å fargelegge.
Ønsker deg ei flott uke :)

Magdalena sa...

heisan.. håper dere har det bra...
ser dere koser dere med hobbyer.. ja flink 7 åring, flott fargelagt...
kos dere inne, det er vist best fortida...
klemmer¨¨*

Hilsen Bodil F.T. sa...

Dem er veldig flinke til å fargelegge!!