mandag 17. august 2009

Gutane koser seg med hobby...

I nokre dager no har hobbysakene mine okkupert spisestuebordet... (huff, gler meg til eg får meg hobbyrom ein vakker dag...). I kveld ville gutane prøve litt. Mr.6 1/2år jobba litt med ferieboka si (lekse til første skuledag - han blir 1.klassing på onsdag!), og laga kort. Mr.4 1/2år tegna, klipte, stempla og farga Guttekort:


Skuleguten vår!
Under ein biltur for ca ei veke sidan, sat han og åt eple i baksetet. Plutselig var tanna vekke (den hadde vore laus ganske lenge...). Han må ha svelgt den, for vi fann den ikkje....

6 kommentarer:

Malys krok sa...

Ser ut til at de to flotte guttene konsentrerer seg veldig om det de holder på med. Den største blir nok nøye med skolearbeidet også. Lykke til med førse klasse! De er så skjønne når de har mistet en tann eller to. Fint kort han har laget. Er sikkert flott det den minste og gjør og minst like viktig! Ha det godt. Hilsen Margit.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så bra at dere koser dere!! Flotte bilder av flinke gutter!!

Fjordheim sa...

Så koselig å sitte med litt slikt pusleri sammen. Store og flinke gutter du har. Litt kjedelig å svelge tanna, men tannlaus er han nå blitt.
Lykke til med oppussingen.
Gleder meg til å se litt bilder fra det.

h.espe sa...

Så koselige bilder! Guttene dine er jo så kreative og flinke - akkurat som sin mor... :o)

Da "forsvinner" jeg snart, og blir borte i 2 uker. Gleder meg masse til sommer og sol!!!

Ha det fint så lenge :o)

Klem fra Hildegunn

Blåbærpai sa...

Tusen takk for kommentaren! Så flink eog flittige gutar du har! Skriv jo så fint òg!
ha ein fin dag!!

eba sa...

Åh,så koselig!Og det er stort å miste tenner! Her i huset er de to minste skikkelig utålmodige på når det skal bli deres tur... HIHI Flott kort G laget! :)