tirsdag 5. august 2008

Byggeprosjekt, både store og små

Pappa har et byggeprosjekt på gang, og da blir det noe kapp som guttene kan bygge med. Det er storebror som er mest ivrig - han har bygd flere båter. Som dere ser på bildet, er det andre ting som er "viktigere" for lillebror...

Dad is working on a project. The boys get to use the leftover bits and pieces. The 5 year old has been building boats. The 3 year old is buzy with his friends from the Cars movis... Pass på å treffe spikeren...

Watch that finger...

Her jobber pappa med større ting... (ps. dissestativet er ikke privat - vi har lekeplassen som nærmeste nabo).

Dads project. (We live right next to the playground..).Jeg har gjort ligg jeg også. Fikk sage opp alle fjølene til gjerdet, med den minste gule sagen.

I got to cut all the materials for the fence with the smalest, yellow saw.Ett stykke lenger komt...

Getting there...
No er golvet ferdig, og gjerdet er påbegynt.

Now we're working on the fence.

6 kommentarer:

h.espe sa...

Takk for koselig besøk og hyggelig kommentar. Ja, koser meg veldig i Portveien, og håper på at sjefen tilbyr meg hytta til nest år også :o)

Åh, så herlig veranda dere bygger!! Der blir det nok fint å sitte å skue utover.... Hi, hi - ser ut til at sønnen din går sin far i næringa...

Og du - så flotte kort du har laget igjen. Du er kjempekreativ altså. Skal en tur hjemom nå i ettermiddag, og da må jeg prøve å få til et kort til mamma og pappas gullbryllupsdag. Noen gode forslag...??

Herlig dag videre til deg!

Mange klemmer fra Hildegunn

Brit. (lille meg) sa...

Spennende prosjekt denne verandaen!
Jeg regner med at vi får følge med det etterhvert. Lykke til!

Bibbi sa...

Så flinke dere er til å bygge!!

Og så mange flotte bilder du har lagt ut i bloggen din. Gøy å se hvordan dere nyter sommeren.

Flotte "papirsaker" du har laget også...

Ha en fin helg!

eie sa...

det er litt av et prosjekt dere holder på med der.Viktig er det at storebror treffer spikeren og ikke fingeren,Huffa meg)Men tidlig krøkes).Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
Jeg hadde jo så fint besøk,så nå får du gå inn til meg å se om du kjenner noen der.
Ha fortsatt en god dag.
Klem fra Eie.

eie sa...

Hei igjen jeg har noe til deg på bloggen min.
Dere må ha en fin søndag.
Mine slekninger har fått masse fisk, så i morra må jeg hjelpe dem
å lage fiskekaker.De kan ikke det,men de er lærenemme.Klem fra meg!!!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Her skjer det ting altså!! Gøy å se!!