onsdag 19. november 2008

Visste du dette....?

Jeg har blitt utfordret av Hespe til å fortelle 4 om meg.

4 jobber jeg har hatt:
- støttekontakt
- kjøkken arbeider på Bibelskole i England
- Aktivitør/miljøarbeider på verna bedrift for psykisk utviklingshemmede
- husmor/husstyrer/mamma/kokk/renholder/sykesøster/barneoppdrager/trøster/psykolog... (Alt man må være når man har hus, hjem og familie ;-) )

4 filmer jeg kan se om igjen:
- Eetaow (misjons film fra Moak folket på PNG)
- Narnia
- A beautiful mind
- Prinsesse på prøve

4 steder jeg har bodd:
- Garforth
- Matlock Bath
- Hamnsund
- Giske

4 - tv-show jeg liker:
Jakten på kjærligheten
... siden tv'n vår er barn "snøstorm" nå, ser jeg minimalt på tv. Kun på Web... Så jeg følger ikke med på så mye...

4 steder jeg har vært på ferie:
- Bristol
- Florida
- Bergen
- Danmark

4 websider jeg besøker hver dag:
- Blogglandia
(det er nok kun denne jeg besøker nesten hver dag... og så Bibelen.no som er startsiden vår).

4 steder jeg heller ville vært nå:
- har det bra her jeg er akkurat nå... men hadde godt kunna vært i et fint hus, på den øya som vi er på vei til å flytte til - et hus som vi hadde kjøpt til en god pris!

4 bloggere jeg sender denne utfordringen vidrer til:
- Blåbærpai
- OTiiBE
- Tante god idè
- Unni

6 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Artig å lese om deg! Du er en allsidig dame! Ja, du må være alt dette du skrev og kanskje mer til også, med barn i huset.
Ønsker deg en fin dag!:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

En interessant avsløring om ditt liv!!Jeg er spent på fortsettelsen ;)

eie sa...

Morro og lese om deg.Ja en allsidig
dame er du,og det må man også være med mann og barn rundt seg.
Ha en god fredag.
Klem...

Miamor sa...

Ser du har Narnia som en av favorittfilmene dine!1 Sitter å ser på nå vi..Løven, Heksa.... Elsker dem!!! Ha ei velsigna helg!! Marit

Magdalena sa...

hei hei... ja pakken diñ er på vei til deg...
klemmer~~~~

eie sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min.Er litt sen med svar denne gangen.PCen min har vært stengt av.Jeg har ingen fast plass for den enda,så jeg må rydde den bort når jeg skal ha gjester,men nå har den kommet på kjøkkenbordet igjen.Håper alt er bra med dere?
Ønsker en god dag.Klem...