onsdag 26. november 2008

Fra barnas hobbydager

Vi har hatt litt hobby på stuebordet i det siste. Jeg har pakket inn noen julegaver, og guttene og jeg har laget pakkelapper og tegnet. (Her henger det visst litt klesvask til tørk også... Det kan vel være litt slik når man har begynt på julestria....)
Av det guttene har malt og fargelagt, har jeg laget pakkelapper.
En av favorittene mine - malt av Mr. 5 1/2 år med distress.
Farget med tusj.
Mr.4år har malt denne med distress:
Mr.5 1/2 år har farget andre stempeltrykk også, som ikke er jul. Han har vært skikkelig ivrig på tegning og fargelegging i det siste. Vi har nesten hatt problemer med å få han til å slukke lyset om kvelden for å sove...
Monster truck er ett av de mest populære motivene for guttene for tiden. Mr.4år har tegnet bil med mann i.
Og her er et billøp:
Han er ganske flink til å skrive bosktaver som mamma har "prikka". Han synes det er spennende, og spør hva bokstavene heter...
Til slutt, en ferdig innpakket julegave med pakkelapp ferget av Mr.5 1/2 år. Stempelet er Hängler.

3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så flinke guttene dine er! De har tydeligvis lært av mamma'n sin.
Artig med sånne aktiviteter, og artig å gjøre noe i lag.
Kos dere fortsatt med førjulsaktiviteter!

eba sa...

Guriland! ja, det var det som slo meg da jeg så den siste pakkelppen! Han er et naturtalent! Det var nydelig fargelagt av en 5åring! Mye flott de har laget, disse guttene dine! Jeg har hatt koselig hobbykveld oppe hos AM i dag, og har fått laget en bestillingsbok, men ikke pyntet den ennå. God natt skatt.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Kjempeflott altså!! Her er det flere kunstnerspirer i løypa!! Jeg er spent på neste produkt!! Ikke lenge før jeg bestiller et maleri av 5 åringen! - og et billøp bilde av nr 2.