onsdag 24. juni 2009

Jonsok

Dei aller fleste Jonsok aftener har eg feira her på Sagabu (Det Kristne ungdomslaget si hytte - der det er ungdomskvelder kvar laurdag frå mai til september).
Vi åt knakande god rømmegraut! Mr.4 1/2år åt ein heil stor porsjon! Han elsker graut!Og vi åt is....Ute var det leiker for barna. Vêret vart kjempeflott!!!!
Bålet vart tent etter at programmet inne (sang og andakt) var ferdig. Seinare på kvelden, etter at gutane var lagt, gjekk eg opp på "fjellet" (det er langt frå stort og høgt, men vi kaller det fjellet likevel....) for å ta bilde av sola. Solnedgangen var nok vakker i går, men eg kunne ikkje vere oppe og vente på den, dessverre.Til slutt eit bildet av den flotte badestranda "vår". På fine dager er det fullt av folk og biler her. Håper vi får mange dager her i sommer!

3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Det ser ut til at dere har hatt en hyggelig St.Hansfeiring.
Noen av oss i bofellesskapet her jeg bor, var samlet i går kveld.Vi hadde ikke bål, men vi grillet.Vi hadde ikke rømmegrøt. (Jeg er også veldig glad i det). Er forresten glad i allslags grøt. Og så var vi inne i et av husene og hadde kaffe og kake senere. Vi hadde også en liten lynutlodning. Været var fint her også, og i dag var det enda finere.
Ha en hyggelig torsdag!:-)

Astri nabo sa...

Fin kveld, yes indeed:)
Nydlige bilde!!

eba sa...

Å så flott... sku ha vør der....
Nydelige bilder du har tatt!