tirsdag 22. desember 2009

Glimt frå jula vår...

På ein tur i skogen plukka eg nokre einegreiner. Eg satte dei i denne krukka (som vi hadde blomster i i bryllupet vårt). Satte oppi nokre perlehjerter som gutane og eg har laga. Og så hengte eg på nokre sjokoladekuler (gutane har visst funne ut kva det er, men må vente til over nyttår før dei får ete dei - da skal vi høste juletreet).
Søndag kjørte vi og henta juletreet som min kjære hadde saga ned dagen før. Tidligere har vi alltid kjøpt, enten hos en gartner, eller hos Plantasjen. Det var koseligere å hente "eget" tre. Gutane var flinke til å hjelpe å bere.
Bilen vart ganske full.... Eit glimt av juletreet... Kjøpte 4 fugler i år. Treet vårt er "barnevariant" - ikkje interiørblad variant... Tradisjonelt med mykje rødt...
Til slutt eit bilde av alt vi vann, da vi vann ei kolonialkasse på førjulsfesten på barneskulen! Gutne var ivrige og ville sjå alt.....

1 kommentar:

eba sa...

Koselig førjuls-stemning hos deg! <3