onsdag 5. desember 2007

Skopose med bursdagskort i samme stil

Må vise fram litt av det mamma lager også ;) I går skulle jeg i bursdag, og visste at jeg kom meg nok ikke på butikk først - så da gikk dagen med på å lage bursdagsgave + kort. Jeg har hatt planer om å sy skoposer i julegaver, med dette flotte stempeltrykket på. Og så var jeg innom -Hos Trude- og såg en nydelig skopose. Så da hadde jeg fått nok inspirasjon til å sette i gang. Sydde en "prøvepose" først, som blir min.... Og så sydde jeg denne, som ble ganske mange hakk bedre. Så var det kort da. Jeg elsker å lage kort, og mange av kveldene går med til en kombinasjon av kortlaging og internett... Dette flotte skostempelet har jeg kjøpt fra USA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå, for en supergod idè! Herlig! tipper mottakeren blir happy! ;)

Mette sa...

Kjempe fin skopose!

Hvor har du kjøpt stempeltrykket?